محمد علی اکبری

طراحی ناکارآمد سامانه ثبت نام و فروش کارت؟! استرس و عجله ثبت نام کننده؟! به هر حال اشتباه شد و دو عدد کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری سال 92 را به جای کارت اعتباری ثبت نام دکترا خریداری کردم...
کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری سال 1392

سیستم‌های فروش به دلیل محدودیت‌های بانکی در ایران هنوز به مرحله تکامل نرسیده‌اند. این موضوع مشخص است. اما قبل از آن نکات بسیار زیادی وجود دارد که طراح و مجری سیستم‌های فروش تحت وب، برای سهولت کار و کاهش اشتباهات می‌توانند رعایت کنند.

به عنوان مثال وقتی بر روی لینک "فروش کارت اعتباری ثبت نام در آزمون ورودی دکتری (PH.D) سال 1392" در سایت سنجش کلیک می‌کنیم، کمترین کار این است که در صفحه بعدی وارد سیستم خرید کارت دکتری شویم و نه هیچ چیز دیگر و امکان اشتباه را کم کنیم. اما گاهی شاید از عمد کاربر را به اشتباه ترغیب می‌کنیم. اگر 1% از چند میلیون شرکت کننده آزمون‌های آموزش عالی هم اشتباه کنند، رقم قابل توجهی خواهد شد!

کارت‌های مربوط به آزمون سراسری که به اشتباه خریداری کرده‌ام را برای استفاده فرد خوش‌شانسی که این بلاگ را دنبال می‌کند و یک پشت کنکوری دارد، در اینجا قرار میدهم. اگر استفاده کردید در نظرات اعلام کنید تا دیگران وقت تلف نکنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۳
محمدعلی اکبری

نظرات  (۱)

سلام.میشه به من بگید من چه جوری باید تو بلاگم آهنگ بذارم.نمیشه ؟؟؟من پیام عمومی گذاشتم اما سایت جواب نمیده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی