محمد علی اکبری

مطالب اولش رو پاک نمیکنم

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۳۰ ب.ظ

بعد از اینکه دوست عزیزم محمد، برام دعوتنامه بلاگ رو فرستاد شروع کردم یه گشتی توش زدم. خیلی طراحی خوب و جالبی داره. مدیریتش هم ساده و کاربردیه. فکر میکنم وردپرس تاثیر خودش رو اینجا هم گذاشته. یکم مدیریت و امکانات شبیه وردپرس شده. که البته خیلی هم خوبه. ایده گرفتن از نرم افزاری که چند صد میلیون سایت و بلاگ باهاش بالا اومده خیلی هم کار عقلانی و منطقی هستش.


دو تا پست از قبل توش نوشته شده که بتونی راحت تر با محیطش آشنا بشی. ولی نکته اینه که خود پست ها قابل توجه هستش. به راستی نشر دانش نکته خیلی مهم و کلیدی در پیشرفت یک جامعه هست.


گاهی وقت ها رقابت به عدم نشر دانش منجر میشه. به این صورت که من ممکنه دانش خاصی که دارم رو در اختیار عموم قرار ندم و این دانش مزیت رقابتی من باشه. ولی ...


توی همچین وضعیتی هم میشه نشون داد باز باید به نشر دانش ادامه داد:

  • آدمی که به چنین موقعیتی رسیده حتما خیلی چیزای دیگه رو میتونه با دیگران به اشتراک بگذاره بدون اینکه حتی اشاره ای به دانش خاص خودش کرده باشه
  • برای تبلیغات خودش هم که شده میتونه گوشه هایی از اون دانش رو نشر کنه تا کسانی که بهش نیاز دارن بتونن پیداش کنن
  • دیدگاه خودش رو عوض کنه و اگر نشر دانشش برای جامعه مفیده توجه خودش رو از منفعت خودش به منفعت جامعه تغییر بده
شایدم نتونستم اثبات کنم، مهم نیست. چیزی که هست اینه که توی حرفه ی خودم دیدم هر کسی که موفق تر بوده و شخصیت قوی تری داشته بیشتر این کارو کرده و خللی در پیشرفتش که بوجود نیمده هیچ، سرعت پیشرفتش رو هم بیشتر کرده...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۶
محمدعلی اکبری

نظرات  (۱)

۲۷ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۰۹ محمد افاضاتی
 خیلی خوشحالم که اومدی.
به نظرم که هیچ کس با یاد دادن آسیب نمی بینه. تهش اینه که، یاد گیرنده بهتر از یاد دهنده می شود. خوب بشود. آیا یاد دادنت نبود نمی شد؟ فقط دیر تر میشد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی